Welkom in klas 5!

Welkom op de eerste post van dit schooljaar.
Dit jaar maken we onze blog helemaal zelf.
We zetten zelf de foto's erop en zorgen ook voor de tekst.






























Jaiden en Maxim spelen met playmobil.




Viggo speelt graag met de fidget toys.


Jérôme is heel trots op zijn hoge toren van Knex.



Ook Barbie hebben we in de klas. Dat vindt Liv heel leuk.


Joery speelt met kinetisch zand.


Mylan maakt pannenkoeken met plasticine. Ze hadden 3 smaken: smurf, banaan en vanille.




Even werken aan de computer.

Dit vinden de leerlingen van klas 5 er tot nu toe van:

Kyandro - Ik vind klas 5 de leukste klas.

Maxim - Ik vind spelen leuk.

Jaiden - Ik kijk uit om broodjes te maken.

Mylan - Ik vind mijn klas de beste klas.

Joery - Ik mis de kippen.

Viggo - Ik vind klas 5 beter.

Mauro - ik vind Jerome leuk in de klas.

Liv - Ik vind het leuk in de klas.

Jérôme - Ik vind Mauro heeeeel grappig.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Op kamp: woensdag

Uitstap strand